Detale szkolenia Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

  • Pobierz w PDF Poziom zaawansowania nie dotyczy
  • Certyfikat brak
  • Tematyka umiejętności osobiste
  • Dofinansowanie Nie
  • Liczba uczestników brak danych
  • Czas trwania 2 dni
  • Zakres szkolenia
    • Wykłady
    • Case Study
    • Ćwiczenia

Cel szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników obsługujących klientów w urzędach administracji państwowej, samorządowej itp.

Uczestnicy szkolenia poznają standardy w profesjonalnej obsłudze klienta urzędu, kontaktach z klientami, specyfikę rozmowy telefonicznej, nauczą się z budować własną siłę i skuteczność w relacjach z klientem.

Materiały szkoleniowe

Materiały szkoleniowe Uczestnicy otrzymają w trakcie szkolenia.

Plan szkolenia

  • Dzień 1

    1. Uwarunkowania obsługi klienta urzędu.

    • co warunkuje dobrą obsługę klienta w urzędzie,
    • rola pracownika urzędu w procesie obsługi,
    • specyfika świadczenia usług - warto zrozumieć, żeby skuteczniej pracować,
    • brak cech fizycznych (niematerialność usługi) a klient,
    • nierozerwalność procesu świadczenia usługi i jej uzyskania przez klienta,
    • niestała jakość usług.

    2. Nowoczesna obsługa klienta w urzędzie.

    • znaczenie profesjonalnej obsługi klienta,
    • korzyści z dobrej obsługi klienta,
    • budowanie długofalowych relacji - zbiór dobrych praktyk,
    • czego oczekują klienci?

    3. Urząd zorientowany na klienta.

    4. Sposoby postępowania klientów.

    5. Czynniki wpływające na postępowanie klientów - czyli „po co" klienci przychodzą do urzędu?

    6. Model zachowań klientów - czyli dlaczego różni klienci zachowują się w różnych sytuacjach?

    7. Etapy obsługi klienta.

    • pierwszy kontakt z klientem - jak wykorzystać efekt pierwszego wrażenia,
    • rozmowa - jak stworzyć dobry klimat w relacjach z klientem,
    • wygrywająca argumentacja - jak skutecznie przekonać klienta,
    • finalizowanie rozmowy - jak pozostawić ostatnie dobre wrażenie?

    8. Elementy sukcesu w obsłudze klienta w urzędzie.

    9. Standardy obsługi w kontakcie bezpośrednim.
  • Dzień 2

spa

Firma organizująca szkolenie

HIGH 5 Training Group

tel. 228245025
Maszynowa 9,
02-932 Warszawa (woj. mazowieckie)
e-mail:

Opiekun szkolenia

  • Anna Świderska

    Anna Świderska

    Tel.: 228245025 FAX: 223539498 E-mail:
Partnerzy merytoryczni Sprawny marketing
meetpl.jpg mtg.jpg news_pl.jpg spr_mark.jpg